W&H AIR-FLOW® S1

Skontaktuj się z nami
AIR-FLOW® S1 to urządzenie przeznaczone dla higienistek. Dzięki mieszaninie powietrza, piasku i wody AIR-FLOW® S1 usuwa płytkę nazębną, miękkie osady oraz przebarwienia z bruzd i przestrzeni międzyzębowych, jak również z całej powierzchni zęba.

AIR-FLOW® S2 to doskonałe połączenie piaskarki wykorzystującej terapię AIR-FLOW®  oraz skaler z technologią Piezon®. To idealne urządzenie do profesjonalnej profilaktyki.

AIR-FLOW® S1
AIR-FLOW® S1 to urządzenie przeznaczone dla higienistek. Dzięki mieszaninie powietrza, piasku i wody AIR-FLOW® S1 usuwa płytkę nazębną, miękkie osady oraz przebarwienia z bruzd i przestrzeni międzyzębowych, jak również z całej powierzchni zęba. Oryginalna dysza dzięki przedłużonej konstrukcji zapewnia jeszcze bardziej precyzyjny strumień piasku oraz eliminuje możliwość zapychania się.

W porównaniu do pracy kątnicą z gumkami, piaskarka AIR-FLOW S1 zdecydowanie oszczędza czas. Pozwala to na przyjęcie większej ilości pacjentów i tym samym budowanie pozycji gabinetu.

Bakterie i mikroorganizmy znajdujące się w płytce nazębnej są odpowiedzialne za rozprzestrzenianie się gingivitis, periodontitis i próchnicy. Usuwanie jej zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii i tym samym ograniczeniu ryzyka chorób zębów i dziąseł.

Mieszanka powietrza i piasku w połączeniu z wodą usuwa płytkę nazębną i osady niezwykle szybko i precyzyjnie. Zaś technologia Free-flow gwarantuje niezawodność działania.

Zalety
  • Nowa ergonomiczna, lekka dysza
  • Nowa przedłużona dysza jeszcze bardziej precyzyjna
  • Technologia Free-flow zapobiega zapychaniu dyszy